2014. augusztus 13., szerda

15.fejezet~

Sziasztok! nagyon nagyon sajnálom hogy elhanyagoltam ennyire az írást. Mostantól rendesen hozni fogom megint a részeket. Nagyon örülnék pár kominak!! :) Jó olvasást!! xx.

*Abby szemszöge*

Csak álltam Harry előtt mint egy bábu. Rajtam volt a melltartó meg a takaró körém volt csavarva de a bugyimat az imént tüntette le rólam Harry... Éreztem hogy tiszta vörös a fejem... Harry mosolyogva kémlelt majd felállt és közel jött hozzám. Megnyalta ajkait és vadul megcsókolt. Beleharaptam alsó ajkába játèkosan mire belemarkolt a takaró alatt a fenekembe... Ez egy kisebb nyögést váltot ki belőlem.
-Harry... Bazdmeg hagyd már abba vagy csinálj valamit mert én ezt nem bírom.
-Hoppá valaki ideges.-vigyorgott rám.
-Hagyj inkább felöltözni.-löktem el finoman magamtól.
-Segítek.-mosolygott rám huncutul.
-Ne már.-ráztam a fejem. -Majd máskor.-kacsintottam és berobogtam a fürdőszobába. Megnyitottam a csapot és kinéztem az ablakon. A fürdőben egy jókora ablak volt ami világossá tette a helyet. Amikor már félig volt a kád levettem a melltartómat. A bugyimtól ugyebár valaki már megfosztott. Már épp beszálltam volna a kádba amikor kicsapódott az ajtó és Harry lépett be rajta. Becsapta maga mögött az ajtót és egy pillantás alatt az ablaknál termett. Behúzta a függönyt és rám nézett perverzen vigyorogva.
-Az erkélyről mindent látni lehetett.-mellém lépett és hátulról átkarolt.-Tetszett a vetkőzős rész.-susogta a fülembe. Ekkor kaptam észbe hogy végül is én meztelen vagyok így ijedten kaptam magam elé a kezem miközben törölköző után kutattam. 
-Harry, nagyon szépen kérlek menj ki és ne leskelődj.- adtam egy puszit az arcára miután magamra csavartam a törülközőmet. Mázli hogy van saját "lakrészem" a Tomlinson házba. Különben ugyan ez lenne esetleg a nappaliba?? Nem, ilyenekre gondolni is rossz... 
-Muszáj? - húzta el a száját mint egy 5 éves... Be kell valljam irtó cuki volt. Majdnem megesett rajta a szívem de csak majdnem.
-Muszáj. Örökkévalóságig van időnk gondolkozz, édes. - adtam egy puszit a szájára majd kitessékeltem az ajtón. Gyorsan lefürödtem aztán felkapkodtam magamra a ruháim úgy mentem vissza Harryhez. A fejét fogta és összeszorította a szemeit.

*Harry szemszöge*

Már megint rám tört az a bizonyos fejfájás... Ez nem az a szokványos éppenhogycsak egy kicsit fáj a fejem... Neem ez sokkal rosszabb ... És vajon megint mit akar már az a hang???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése