2013. december 21., szombat

14.fejezet~

Sziasztok!! Itt az új rész! jó olvasást! ;)

*Abby szemszöge*

-Harry!!!-rántottam le magam mellé az ágyra. -Képzeld...
-Képzelem de azért nyugi Csajszi... -vigyorgott rám.
-Szóval az előbb a 17 éve nem látott ikertestvéreimmel beszéltem. És 2 nap múlva újra láthatom őket.-mosolyogtam rá.-De... A fenébe.-ültem fel és a tenyerembe temettem az arcom.
-Mi a baj?-termett mellettem Harry és átkarolt.
-A lányokra kell vigyáznom... Ahj... Erre nem gondoltam... És iderendeltem a fiúkat...
-Nyugi Abby. Valahogy megoldjuk. Majd Loui vigyáz rájuk. Úgyis alig látják egymást...
-Tényleg?
-Persze.- fogta meg a kezem.
-Köszönöm Harry.-néztem rá ès megcsókoltam.
-Hmm...-hümmögött.
-Harry... azt igérted hogy felöltözhetek.-vigyorogtam rá.
-Hát jó... -húzta el a száját. Kinyitotta a szekrènyt amiben a ruháim voltak ameddig itt vagyok.
-Jó lesz egy rövidnadrág és egy trikó?-kèrdeztem és a kezembe vettem az említett ruhákat.
-Tökéletes. De ígérted hogy segíthetek felöltözni! - nézett rám ártatlan tekintettel.
-Hát... öhm... utoljára 2 éves koromban segítettek öltözni... Nagyon muszáj? -néztem fel rá elhúzva a számat.
-Hacsak nem akarsz büntetést.-vigyorgott rám perverzen.
-Azt nem akarom hogy felöltöztess... Tudod nem vagyok 3 éves akit öltöztetni kell...
-Akkor büntetés lesz... Ja és az alsóneműt is vedd át. Ez túl csipke. Más meg ne lásson ebben.-kacsintott rám és elhelyezkedett az ágyon...
-Ugye nem gondoltad komolyan hogy előtted fogok felöltözni? Ráadásul fehérneműt is cserélni. Feletsd el.-ráztam a fejem.
-Most miért? Nem mondtam én semmi rosszat... Csak kicsit szórakozni akarok.-villogtatja meg az elbűvölő mosolyát.
-Szórakozz egy szórakozóhelyen... -nyújtottam ki rá a nyelvem.
-Naa... Abby kérlek.
-Harry mit nem értesz azon hogy most nem?
-Már szórakozni sem hagysz...-vágta be a durcit. Beültem vele szemben az ölébe.
-Harry... Hagylak szórakozni de... De most ne. -kérleltem.
-Akkor büntetès lesz. Ki tudja mikor.-suttogta a fülembe. 
-Hát jó. Nincs más választásom.
-De van. Segíthetek öltözni.
-Harry...-sóhajtottam. Nem igaz hogy nem érti meg hogy egyiket sem akarom.-Egyiket se akarom.
-Akkor mindkettő lesz.
-De...
-Nincs vita baby.-kacsintott rám és szenvedélyesen megcsókolt. És ennyi kellett. Nem bírok ellenállni neki. Mikor elváltak ajkaink egy pillanatig eltűnt aztán egy fekete melltartóval és egy hozzá illő tangával tért vissza...
-Na neee.-röhögtem el magam hitetlenkedve.
-Most mi az?? Nem is csipke.-bigyesztette le a száját.
-De én veszem fel.!-sóhajtottam mire elvigyorodott.
-Azt egy szóval sem mondtam.-kacsintott mire ledermedtem.-De persze felveheted egyedül. -nevetett fel és magához húzott egy puszira.
-Köszönöm a kedvességét Mr. Styles.-forgattam meg nevetve a szemem, megfogtam a takarót és magam köré fogtam és kezembe vettem a bugyit és a melltartót. Már azon voltam hogy most átveszem a bugyit amikor Harry megfogta a csípőm és szembefordított magával és lágyan megcsókolt. Ez pont elterelte a figyelnemet addig amíg benyúlt a takaró alá és elkezdett bugyin keresztül simogatni. Erre a számomra új érzésre halkan nyöszörögtem.
-H-Harry... N-ne...- nyüszögtem miközben a vállába kapaszkodtam...
-Mmm... Tudom hogy tetszik...-suttogta lágyan a fülembe és a szabad kezével belekapaszkodott a bugyimba és lejjebb húzta...
-D-de kérlek h-hagyd abba... -szorítottam le erősen a szemem. Vártam hogy abbahagyja. Bár beleremegtem minden mozdulatába, tetszett is de félek tőle ilyen értelemben. Nagyon szeretem Harryt de nem állok készen semmi ilyenre... Újra megfogta a bugyimat és egy gyors mozdulattal lerántotta és elfeküdt az ágyon. Elpirulva sütöttem le a szemem... Zavarba voltam. Nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése