2013. április 12., péntek

1. fejezet~

Sziiasztok!!! Úristen már 4 feliratkozó van *-* remélem lesz még több is... na mindegy itt is az 1. fejezet... 2 tetszik után kövii ^^ 

jó olvasást :*

*Abby szemszöge* /szerda/

-Carly ébredj hugica... Ma megyünk a Tomlinson lányokhoz...- keltegettem az én édesen alvó drága kistestvéremet...
-Abby... Nem aludhatok még egy kicsit? - motyogta szinte a párnába.
-Carly, kicsim, mennünk kell... Ott lesz Lottie és az ikrek is, meg Felicite .... Gyere. -vettem fel a kezembe és elindultam vele a szekrényhez... gyorsan kivettünk pár rucit és felöltöztettem Carlyt.


-Indulhatunk? - mosolyogtam rá és beültettem a babakocsijába... igaz hogy már 3 éves de mivel kicsit el van kényeztetve (apu hibája).....


elindultunk a Tomlinson házhoz... elég sokat gyalogoltunk és úgy vettem észre hogy a pici Car elaludt a babakocsiban... szegénykém, biztos fáradt volt... amikor odaértünk, felkeltettem a drágát és bekopogtattunk... kiabálást hallottam és innen tudtam hogy Johanna már elment... -NYITOM! -kiabálták egyszerre az ikrek. -NEM! ÉN NYITOM AZ AJTÓT!- hallottuk Felicite hangját is... Ha jól sejtem Lottie megelégelte és kicsit hangosabban szólt a testvéreinek, de nem kiabált. -Csend majd nyitom...- ezt ahogy hallottam nem értették mert veszekedtek tovább... - KUSSOLJATOK BE ÉN NYITOM AKKOR KI! - emelte fel a hangját mire rögtön csend lett... tekintélye van a testvéreivel szemben? domináns alkat? áhh dehogy... :D... léptekiet hallottunk és kinyílt az ajtó. -Sziasztok. - köszönt nekünk Lottie.

3 megjegyzés:

  1. hogy lehet olyan tetszikelős izét kirakni? :OO kérlek válaszolj!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia. hát bemész a bloggerbe és ha jól emlékszem a beállításoknál vagy a személyre szabásnál a modul hozzáadásánál és valahol ott van...

      Törlés