2013. április 14., vasárnap

2.fejezet~

sziasztok! ehhez a részhez csak annyit hogy most 1 tetszik után lesz kövi :) és hogy köszönöm a +1 feliratkozót!!! <3 #szeretemazolvasóimat 

jó olvasást.

xx

*Abby szemszöge* /szerda/

 -Sziasztok. - köszönt nekünk Lottie. 

-Szia Lottie. Mikor ment el anyukátok?-mosolyogtam rá.
-Hajnalban ment a gépe. Ja és azt üzeni, hogy szombaton jön a bátyám és a bandája. -mondta teljesen nyugodtan.
-Hogy mi? Nekem kell mindent elintézni? 
- Igen, úgy látszik. 
-Csodás.- dünnyögtem. Bementünk és Carly egyből eltűnt, elment az ikrekkel játszani... - Lottie mesélj nekem kicsit róluk... 
-Oké. -kezdte Lottie- 5-en vannak: Harry, Niall, Zayn, Liam és Louis. Nagyon hülyék és fárasztóak. Egyszóval.... Sok sikert  hozzájuk. -veregette meg a vállam és elment az ikrekhez. Akkor mit kéne elintéznem.... MI? Várjunk csak én nem ilyen vagyok... Nem fognak holmi sztárocskák ugráltatni... 
-Abby! -kiabáltak az ikrek.
-Mi a baj?
-Gyere gyorsan! 
-Mi történt? -rohantam fel az emeletre. 
- Leesett a váza és nem tudjuk mit csináljunk vele... 
-Jó menjetek le, majd én feltakarítom... 
-oké. -és ezzel el is tűntek. elkezdtem összetakarítani amikor sikítozást hallottam lentről. 
-Már megint mi történt? - futottam le a lépcsőn. 
-Semmi csak Louis fent van skypon  -ugrált Daisy és Phoebe és velük együtt a kishugicám... Édesem ő is nagyon szereti Louist mint ha a bátyja lenne... Ahogy észrevettem Louis is bírja Carlyt.... 
-Akkor beszéljetek vele... -kezdtem de már késő volt, őrült módjára nyomogatták a videóhívás gombot...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése