2013. április 17., szerda

4.fejezet~

Sziiasztok!!! 

Hát nem is tudom mit mondjak... Már van 8 feliratkozó (!!!) *-* és ha ehhez a részhez lenne 1-2 komi akkor holnap hoznék nektek egy dupla részt ;) Mindegy nem is húzom tovább az időt :) (minimum1 tetszik után kövi!!! :D)

legyetek rosszak ;) 

ui.: #szeretemazolvasóimaaat <3



*Abby szemszöge*


- Te meg mit röhögsz? - kérdeztem.
- Én? Én semmit... - mentegette magát. Aha persze, te semmit csak most röhögtél ki... pff.
-Akkor meg? Ne szólj bele ok? kösz. - vigyorogtam rá erőltetetten. A lányok szinte kapkodták a fejüket kettőnk között. Nem értették mi ez az egész. 
- Törpilla fegyelmez... húú félnem kéne? - húzódott gúnyos mosolyra a szája.... Mivan? ez most komolyan azt hiszi hogy érdekel a véleménye??
- Na jó most állj le... Azt hiszed hogy holmi sztárocskák véleménye érdekel? Hát pont nem... főleg nem a tiéd....  
- Hát pedig jobban járnál ha jóban lennél velem...  akkor tuti nem próbálnálak meg bántani.... de így ki tudja még bármi lehet... 
-Mi van? Te ne mondd meg nekem mit csináljak jó? nem vagy az anyám, nincs is anyám szóval hagyj békén... - kezdtem és itt befejeztem mert Carly elkezdett sírni. Gyorsan magamhoz öleltem, fürtös a kamerában meg lefagyott.... és nem az internetkapcsolattal volt gond.... 
-Ezt nem tudtam.... én csak... sajnálom- dadogott összevissza. 
-Nem kell. Csak hagyj békén minket.  
-Ő a.... lányod? - kérdezett rá Carly "származására".
-Mondd mégis mekkora kurvának nézel? Azt hiszed 19 évesen van egy 3 éves lányom? Gondolkozz! - szóltam vissza... Fú ezzel most rohadtul felidegesített. Megfordultam és elmentem onnan Carlyval a kezembe... Szegényem még mindig sírt... Erősebben, nyugtatóbban szorítottam magamhoz. 

*Lottie szemszöge*
*skype*

-Basszus....-motyogta a kamerába Harry.
-Hát ezt jól elintézted Mr. Stílus -"gúnyolódott" vele Felicite. Igen, Mr. Stílus... Ezt még az ikrek találták ki amikor kisebbek voltak és nem tudták kimondani hogy Styles.... Így lett a Stylesból Stílus... 
-Harry, tudod hogy mi bírunk viszont egy nagy barom vagy. - mondtam a kamerába. 
-Oké tudom hogy barom vagyok... Viszont valamiért már most hiányzik pedig életemben először láttam... - gondolkozott. 



1 megjegyzés: