2013. április 21., vasárnap

6.fejezet~

Hellosztok! Úristeen el sem hiszem 11 feliratkozó közel 500 oldalmegjelenítés *-* imádlak titeket!!! Most előreugrunk az időben egy kicsit... vagyis szerdáról szombatra ;) :D

jó olvasást! xx.



*szombat*

*Abby szemszöge*

Na ma jönnek Louisék... Csodás... Már "alig" várom, meg szupi lesz meg ilyenek... Ahapersze ez hülyeség... őket most a hátam közepére nem kívánom... pff és maradnak 1 hetet....És Johanna sem jön haza addigra... Felöltöztem (vagyis inkább magamra kaptam egy hosszabb pulcsit)  és kimentem a nappaliba, bekapcsoltam a tvt...


Áááá miért én szívok mindig? Jajj ne már! Csengettek... Máris itt vannak? de még csak reggel 10 van! De a többiek (a "gyerekek") elmentek a játszótérre.... Mindegy... Odamentem az ajtóhoz és kinyitottam...
-Szia Abby - köszönt nekem 4 idegen és Louis.
-Szia Louis és idegenek. - biccentettem. - Bejöttök vagy becsukjam az ajtót? - néztem rájuk hülyén.
-Bemegyünk. -felelték teljesen egyszerre. Nagyobbra tártam az ajtót és beengedtem őket. Bejöttek és 4-en el is tűntek csak a bunkó göndör és én maradtunk a nappaliba. Fasza... Nem szóltam hozzá csak visszaültem a tv elé és kapcsolgattam a csatornák közül... nem találtam semmi jót ezért kikapcsoltam a tvt és jobban szemügyre vettem a fürtöst.... Most vettem észre hogy milyen magas hozzám képest és jóval erősebb is és elég félelmetes az alakja... Valami borzongás (rossz értelemben) futott végig rajtam amikor megmozdult és felém közelített....  Szemével alaposan végigmért amikor eszembe jutott hogy csak egy hosszított pulcsiban vagyok 5 fiúval a házban... Erre a gondolatra elpirultam mivel még nem voltam ilyen helyzetben....
-Harry vagyok. - ült le mellém és szólalt meg mély rekedtes hangján.
-Az én ne-nevem már tudod. - feleltem remegve. Mi? Ez nem én vagyok.... Igaz nem volt még dolgom fiúval,  nem voltam / vagyok népszerű a fiúk körében de akkor is merek beszélni egy fiúval... Csak talán félek Harrytől... Mert van vele valami különös... Nagyon különös...



2 megjegyzés: