2013. április 12., péntek

Prológus~

Abby Dark vagyok és az apukámmal és a kishúgommal élek Doncasterben... 19éves vagyok ésmost kezdtem el bébiszitterkedni a Tomlinson családnál... Nagyon aranyosak a lányok szeretem őket és ők is szeretnek engem és a húgom... gyakran vagyok éjszaka is náluk mert az anyukájuk mindig üzleti úton van... Mivel apa is mindig utazik ezért ez jól is jön ki... Mi sem maradunk Carlyval egyedül és a Tomlinson lányok se... De amikor megtudtuk hogy szombaton jön Louis (a lányok bátyja) és a bandája teljesen fejre állt minden... Apu se lesz akkor itthon meg a lányok anyukája, Johanna is éppen úton van szóvalmindent nekem kell elintézni... Csodás... Bírom Louist de a többi... Igaz nem ismerem őket annyira de nem szimpik, mert van  valami furcsa velük.... Pontosan nem tudom mi de valamiben mások mint a többi ember... És nem azért mert híresek...

1 megjegyzés:

  1. Hali! :D Hogy lehet olyan izét ki rakni ahol tetszikelni lehet? :O

    VálaszTörlés