2013. április 23., kedd

8. fejezet~

Hello!

Köszönöm a +1 feliratkozót!!! *-* és a kritikát :) Megint lehetne 1-2 hosszabb komi :) 

jó olvasást! xx.


*Harry szemszöge* 

Felálltam és Abby felé fordultam... A  következő pillanatban már csak azt vettem észre hogy összeesik és leesik a törülközője... nem tudtam olyan gyorsan reagálni, hogy elkapjam... Gyorsan odafutottam hozzá és felemeltem a fejét... Van pulzusa... Fedetlen mellkasa lassan mozog fel- le... Lélegzik. Micsoda megállapítás, futok is a doktorira... Felvettem a kezembe Abbyt... Milyen könnyű és törékeny... Ő biztos nem lehet az... Az akit nekem szántak...

*Abby szemszöge*

-Abby... Abby kelj fel... -szólongatott Harry... Fura, nem kemény a föld és valami nem stimmel... Az ágyamon vagyok de hogy? Ja és még mindig van valami... Ja igen... Fázok... Ezt hogy nem vettem észre??? Lassan felnyitottam a szemem és szembetaláltam magam Harry kisfiús arcvonásaival....
-Jól vagy? - szólalt meg azon a rekedtes hangján.
-Igen csak fázok...
-Bocsi. -állt fel mellőlem... Felültem és egyből lecsúszott rólam a törülköző... Pár pillanatra ledermedtem majd felsikítottam és magamra húztam a paplanom úgy, hogy a fejem is be volt takarva... Basszus ez nem lehet igaz... Miért vagyok én ilyen szerencsétlen?
-Abby? - éreztem ahogy besüpped mellettem az ágy....
-I-Igen? Mi-Mit láttál? - kérdeztem halkan...
-Én? Semmit... -hallottam a hangját... - Amúgy amikor elájultál....
-Mi???
-Szóval amikor elájultál... khm... lecsúszott a felsőtestedről a törülköző... khm...
-Mi??? E-ez mondd hogy ne-nem igaz.... -hüledeztem.
-Pedig de... Viszont nagyon....khm....
-Ez nem lehet igaz.... Én miért vagyok ilyen szerencsétlen? Áhh egy szerencsétlen balek vagyok.....
-Miért lennél az? Egy szóval sem mondtam hogy nem tetszett amit láttam... És miért lennél szerencsétlen?
-Hát mert, ha nem ájulok el és nem ülök most fel akkor nem látsz félmeztelenül....
-Abby... Nem kell magad szégyellni.....
-Ahaokéjó de most menj ki, kérlek. -feleltem és így hogy nem láttam Harryt bátrabb lettem.
-Oké. -hallottam ahogy feláll és kimegy. Gyorsan kimásztam az ágyból és a ruháimat kezdtem keresni.... Nem találtam őket sehol így a szekrényemhez léptem de az zárva volt.... Mi van??? Harry szórakozik velem?? Körbenéztem és egy széken megláttam  egy csipke bugyit és egy hozzá illő melltartót...

 Mi a büdös kecskeszáj??? Ne... Ráadásul piros... áááá... De muszáj valamit felvennem.... Így mégsem maradhatok.... Felvettem a nekem szánt "ruhadarabokat" és magamra tekertem a törülközőm... Kimentem az  ajtón és elindultam Lottie szobája felé.... Zárva.... Ez most komoly??? Ez a Harry egy elmebeteg.... Felicite szobája is zárva... akkor mindenkié zárva van.... Csodás... pff....
-Hmm... -hallottam a hátam mögül egy mély hangot.
-Harry... Hol vannak a ruháim? - fordultam meg szembe vele....

6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó volt várom a folytatást!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon jó!! :) Imádom!! :)

    VálaszTörlés
  3. Várom már a folytatást mert már olvasni akarom..:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ezzel mindenki így van aki olvassa ezt a blogot. :DD

      Törlés
  4. Úristeen *--------* Nagyon jó lett, imádom és hosszabb is! :)) <3 Titokzatos, mint mindig..Fantasztikusan sikeredett ez a rész is! Hamar kövit! De tényleg ELKÉPESZTŐEN írsz! Ugye soha nem fogod abbahagyni?? :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm az 5 (!) komit!! <3 imádlak titeket és örülök hogy tetszik :) most írom az új részt nemsokára fent lesz :) <3 Petraa Kiss megnyugtatlak még nem lesz vége ;) :D

    VálaszTörlés