2013. április 24., szerda

9.fejezet~

Sziasztok!!! Köszönöm az 5 (!) komit!!! Imádlak titeket !!!  
(minimum 2 hosszabb komi és kövi :) <3)

jó olvasást! xx.



*Abby szemszöge*

-Harry, hol vannak a ruháim? - fordultam vele szembe... Nee. Ezt nem kellett volna. Megint elvesztem a smaragdzöld szemeiben...  Miközben mélyen a szemembe nézett egy gyors mozdulattal lerántotta rólam a törülközőmet. Mire feleszméltem a tekintetéből már nem volt időm a törülköző után kapni. Próbáltam magam takarni, kevés sikerrel... Zavaromban nem tudtam mit csináljak... A földet kémleltem mintha olyan érdekes lenne miközben takarni próbáltam magam.... persze sikertelenül mert Harry lefogta a kezem és a falhoz szorított.... Nagyon megijedtem tőle, remegtem az egész testemmel, hevesen vert a félelemtől a szívem....
-Most játsszunk egy kicsit...-suttogta a fülembe... Nagyon féltem tőle....
-H-Harry ne... kérlek ne. - suttogtam halkan  összeszorított szemmel...
-Félsz? -nézett mélyen a szemembe.
-N-nem. - szorítottam össze megint a szemem.
-Nem tudsz hazudni.... -jelentette ki.... Dehogynem, tudok hazudni de nem ilyen szituációban. Hahóó! Majdnem meztelen vagyok, a falhoz szorítottál, félek és még ezek után elvárod hogy hazudjak?? pff....
-Harry.... Mit akarsz csi-csinálni ve-velem?
-Pontosan még nem tudom.... De nem ígérem, hogy nem fog fájni... -titokzatosan beszélt.... Kíváncsi is lettem de féltem is.... Jobban járok ha megadom magam... -Táncolj nekem. -lépett hátrább egy kicsit.... Mi??? Táncoljak??? De hogyan? És mit? Értetlenül néztem rá... Tényleg nem értettem hogy mit akar... Keringőzni vagy salsázni?? Esetleg cha cha cha?? Bár nem hinném hogy ilyenekre gondolt.....
-Mi???
-Táncolj nekem. - kérte...
-De... mit??? - bambultam hülyén. Elmosolyodott.
-Sztriptíz. -ült le elégedetten a kanapéra... Mi a fűzfán ülő kecskenyáj??? Én... Én nem tudok sztriptízelni..... és... és alig van rajtam ruha....
-Nem..... -motyogtam alig hallhatóan. - Ezt nem kérheted....
-Miért nem?
-Mert én nem tudok ilyet... és... és alig van rajtam ruha..... -erre a kijelentésemre elvigyorodott....
-Tudom. - felállt és mögém lépett. A kezeit a derekam köré fonta majd a fülembe suttogta: - Lesz jutalmad érte... -Nee.... Ellenállhatatlan ez a fiú.... Biztos hipnotizál vagy valami de nem tudok neki nemet mondani.... Most is erős késztetést éreztem arra hogy megcsókoljam.... Szembe fordultam vele, de mielőtt cselekedtem volna vagy kitalálta a gondolatom, vagy nem tudom de megcsókolt... A csókja édes, de egyben durva és vad volt...

*Harry szemszöge*

Megcsókoltam.... Durván és vadan.... Meg kellett tudnom hogy ő e az a lány akit nekem szántak.... Amikor eltávolodtam tőle a világoskék gyönyörű szemei elsötétültek.... Feketék lettek.... Igen ő AZ....
-Abby.... Figyelj mondanom kell valamit... Nagyon fontos és biztos le fog sokkolni de muszáj elmondanom....

9 megjegyzés:

  1. írom nemsokára kint lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Az elején egy kicsit megijedtem de így a végére kezdtem kíváncsi lenni.

    VálaszTörlés
  3. Te lááány! Mi a jó büdös francnak kell itt abbahagynodddddd??? :D Eszméletlen jó lett..Az elején sem sejtettem volna, hogy ez fog történni. :) Már sejtem, hogy mit fog mondani Harry Abby-nek, de nem biztos, hogy pontos a sejtésem! ;) Mikor hozod a kövit?? Hm? Hm? Hm? :D Siess de nagyon siess a kövivel, mert annyira furdal a kíváncsiság, hogy belepusztulok! *1000 wattos vigyor* SOHA ne hagyd abba ezt a blogot! :DD

    ui.: Szerelmes vagyok a blogodba! *-----*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm <3 azért itt kell hogy izgi legyen :D nem most lesz vége az tuti <3 főleg 6(!!!!!!!!!!!!!) komival és ilyen olvasókkal nem!! <3 imádlak titeket (minden olvasómra vonatkozik!!! ;) )

      Törlés
  4. NAGYONJOO FOLYTASD ebböl kéne egy könyvet csinálni ez lehetetlen olvasnbi utálok de mostmár élvezem kurvasooooooooovagy

    VálaszTörlés
  5. nekem tetszik csak tul rövidek a részek :) nem bántánsként mondom :)

    VálaszTörlés
  6. köszönöm a komikat!!! <3

    ui.: #imádomazolvasóimaat

    VálaszTörlés