2013. április 15., hétfő

3.fejezet~

-Akkor beszéljetek vele... -kezdtem de már késő volt, őrült módjára nyomogatták a videóhívás gombot... 
-Píííííí- pííííííí- pííííííííííí- pííííííííííííííí - hallottuk azt a kis idegesítő hangocskát... már vagy 2 perce csak kicsengett amikor végre felvette valaki... Az ikrek elkezdtek sikítozni és mivel én nem láttam ki van a képernyőn ezért odamentem és.... És akkor megláttam egy göndör hajú srácot. Mikor ő is észre vett csak engem bámult. Ez kissé idegesítő volt és pluszba még az ikrek is sikítoztak. 
-Lányok nyugi... -szólalt meg az "idegen" mély rekedtes hangon...
-Harry vííííí hogy hogy te vagy itt vííí? -sikongatott Daisy és Phoebe.
-Úgy, törpék ,hogy a bátyátok éppen a boltban van... de nemsokára jön. -nézte meg az óráját.
-Ajj... Abby ugye megvárhatjuk? - nézett rám egyszerre 4 szempár. A kishúgom szegényke nem tudta mitől van szó ezért ő a monitoron nézte azt a göndör srácot. 
-Persze hiszen alig látjátok. -mosolyogtam rájuk mire megint káosz keletkezett. - De csendben várjátok. oké? -emeltem meg kicsit a hangom mire mindenki elhalkult. A fürtös elröhögte magát a vonal végén.


- Te meg mit röhögsz? - kérdeztem. 





2 megjegyzés: