2013. április 22., hétfő

7.fejezet~

Sziasztok!!! Köszönöm az 1 komit és az 1 tetsziket! Imádlak titeket :D És ha kérhetnélek titeket lehetne 1-2 olyan komi amiben leírjátok hogy miben változtassak stb...

Jó olvasást... xx

*Abby szemszöge*

-Abby... -mosolyodott el... Megint elidőzött rajtam a tekintete ami kicsit idegesített hogy bámul... Jó persze ez az én hibám is minek vettem fel csak egy hosszított pulcsit, ha tudtam hogy ma jön 5 (perverz) fiú a házba?  Istenem Abby te hülye barom...
-I-Igen... -húzódtam messzebb tőle....  Félek Harrytől? Áhh dehogy... Na jó csak egy kicsit.... ööö..... Igen félek tőle na! De olyan félelmetes.... A magasló, tornyosuló alakja... grr kirázott a hideg ....
-Baj van?- nézett mélyen a szemembe a smaragd zöld tekintetével.... Mi? Ááá Dehogy! Hogy gondolhattad ezt?? Istenem magamnak is hazudok.... Mi lesz ebből?
-Nincs semmi... Én most... - kezdtem de elakadtam.... Tekintete rabul ejtett amitől hevesen kalapálni kezdett a szívem...
-Te most?
-Ööö... Átöltözök. - álltam fel és sietősen, lehúzogatva a pulcsim alját elindultam a szobámba... Ez lehetetlen... Pont ez a fiú aki ilyen hatással van rám? Maga a megtermett bunkóság volt szerdán is... Abby szedd össze magad és maradj önmagad! Ilyen gondolatokkal léptem be a szobámba és indultam el ruhát keresni...


Megtaláltam a megfelelő ruhadarabokat és úgy döntöttem lezuhanyzok... Mivel minden szobához van külön fürdő (hála az égnek!) így nem kell attól félnem hogy valaki benyit... Levetkőztem és beálltam a zuhany alá... Amikor végeztem magamra csavartam egy törülközőt és kimentem a szobámba... 


Nagyon meglepődtem amikor megláttam valakit az ágyamon ülve, az ablakon át bámulni az udvarra... Felismertem a "titokzatos idegent" a fürtjeiről ami mosolygásra késztetett.... 
-Te mit keresel itt? - kérdeztem. Lassan felállt és felém fordult... Alaposan végigmért és akaratlanul is elmosolyodott... 
-Csak beszélni akartam valakivel... A többiek elmentek a kicsikért... Egész csinos a törülköződ. - harapott az ajkába én meg lefagytam... Mi a büdös feketerigószar? baszki.... Ketten vagyunk Harryvel a házban?? Ráadásul én egyszál türcsiben??? Tudni illik én nem bírom túl jól az idegességet... És mivel most rohadt ideges vagyok bármikor elájulhatok... Basszus.... Ez most komoly vagy a kész átverés show??? Én szinte semmiben Harryvel kettesben egy házban??? A következő pillanatban már minden elsötétült se kép, se hang... 


5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó lett ez a rész is, mint a többi. De lehetne egy kérésem? Létszíves legyenek hosszabbak a részek. Így is jó és titokzatos, csak örülnék ha hosszabb lenne! Persze nem tudom, hogy mi lesz a folytatás pl.: Harry és Abby hirtelen egymásba szeret..Szóval érted? Kicsit húzzad, hogy ne történjen minden olyan hamar! Igazából szerintem ezeken kéne javítani, de hogyha van még valami azt úgyis leírják a többiek!:) De amúgy nagyon jól írsz, én imádom olvasni. Nekem is van egy blogom, hát nem tökéletes (Mármint az enyém) és nem vagyok egy jó blog író..:) Siess a kövivel!*---* xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben köszönöm a kritikát... és csak azért ilyen rövidek a részek hogy titokzatos maradjon... de igyekszek hosszabbat írni :)

      Törlés
    2. Én csak őszintén mondom! :D Mikor írod a kövit? Úgy értem; mikorra várható?:)

      Törlés
    3. most írom vagy ma de lehet hogy csak holnap :)

      Törlés
  2. Én nagyon imádtam alig várom a folytatást!!

    VálaszTörlés