2013. április 27., szombat

11.fejezet~

Sziasztok!!!

Egyszerűen imádlak titeket!!! :$ :D <3

jó olvasást ;) xx.


*Abby szemszöge*

Kissé lesokkolt a mondandója... Szóval ő vámpír én meg halhatatlan ember... ahaoké. Pár percig még töprengtem ezen... szerintem ő is valami hasonlón agyalt... igazából annyira nem volt fura amit mondott... tudtam hogy léteznek vámpírok... De azt nem gondoltam volna hogy az a fiú, akit szeretek (igen beismerem... szeretem Harryt) egy vámpír... Közelebb húzódtam hozzá ami miatt furcsán méregetett... Nem ilyen reakcióra számított az tuti.
-Harry... én nem félek tőled. -néztem mélyen a szemébe. Szerintem elhitte. Vagy ha mégsem akkor meg kell tanulnom jobban hazudni... Az igazság az hogy egy kicsit félek tőle... -De... Felöltözhetnék? -kérdeztem. Világfájdalmas arccal meredt rám.
-Nee, légyszi ne.... -kérlelt. Jó de engem zavar hogy így vagyok "öltözve"....
-De fázom... -kezdtem a szerintem frappáns válaszom...
-Abby.... 30 fok van hogyan fázol? -nézett hülyén rám... Oké ez nem a legjobb megoldás volt...
-Jó igazad van... de nem fogok táncolni így neked.... se sehogyan...
-De miért? Nem hiszem hogy rosszabb lennél Zaynnél....
-Harry... És Zayn meg a többiek is olyanok mint te? -kérdeztem kicsit félve...
-Igen... Niall a legéhesebb ne dühítsd fel... -elkerekedtek a szemeim. Mivan? Az a cuki ír fiú megesz ha nem viselkedek vagymi?? Na nee....
-Mivan?? -értetlenkedtem.
-Nyugi vicceltem- röhögött ki... Hát kösz szépen.... -Nem bántana... Nem engedném... -fordította komolyra a szót... Az egyik kezével összeszorította az alsó ajkát, mintha puszira várna...


Megpusziltam az ajkait és az ölébe másztam.... Úgy láttam tetszik neki.... Milyen forró a bőre... 
-Harry... Te nem vagy lázas? -mi? hoppszi... egy vámpír hogy lenne lázas?? elmosolyodott a kérdésemen... 
-Nem.... Nem vagyok lázas ilyen vagyok mindig... 
-Jaa... Akkor hozzá kell szoknom?
-Igen... -válaszolt és megcsókolt... Heves csókcsatába kezdtünk... Istenem milyen jól csókol... Habár 400 éve volt gyakorolni... Várjunk csak... én egy 419 éves fiút szeretek? Mindegy... Nem számít, nem a kor a lényeg... Hanem hogy szeretjük egymást.... 



6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, ugye lesz folytatás??? IMÁDOM A BLOGODAT!!!

    VálaszTörlés
  2. ROHADTJÓ! Moost köviit.*-*♥

    VálaszTörlés
  3. K*rva jóó :DD Kövit gyorsaan :DD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szupiiii.<3 imádom...siess.!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Kik*rt jó.!!! Siess a kövivel.!! ^.^

    VálaszTörlés
  6. Sajnálom, hogy ilyen későn írtam ide komit, csak nem voltam itthon meg leckét kellett csinálnom...Na mindegy! Szuper lett ez a rész is, bár megmondjam mit nem szeretek benne?? o.O..........................................................Hogy amíg olvastam összecsipkedtek a szúnyogok!!! xDD Na jó, nem húzom az agyadat! :D Csak én vagyok az egyedüli aki mindig hosszú komikat ír? :-) Bár tényleg egy picit egy icipicit lehetnének hosszabbak a részek! Harry...Höhöh...Engem is csókolhatnál úgy, nem gondolod?! :$$ Nagyon nagyon siess a kövivel!! :) Puszi >^.^<

    VálaszTörlés